1234....

Då har jag gjort min sista inventreing på ca 1 år. Kan inte säga att jag kommer att sakna det. Finns verkligen inget skoj i detta nödvändiga ont.
Jobbade som jag hade tänkt mig fram till 21,00, ganska skönt med tanke på att jag jobbar 10,15-20,15 imorgon. Inget skojigt pass men får väl tänka på att jag är ledig på fredag.

Nu sitter jag här och väntar på att älskligen ska komma hem. Han hade föräldramöte på jobbet idag. Han tyckte väl inte att det var för skojigt. Det som var bra var väl att han skulle få ut  dags ledighet i komp. Kan han ta det i samband med sina pappadagar. Bättre att vara ledig 11 dagar istället för 10 *hihi*

Hoppas att snart höra nyckeln i dörren så vi kan mysa lite innan jag somnar.
På återseende// Glammomamma

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback