Helgen med "Farbror" Mike

I helgen ringde "Farbror" Mike.
-Jag är på Ikano och har SÅÅ tråkigt, ni ska inte med ut och ta en bit mat ikväll.

-Visst kan vi det, Lisa slutar kl18:30,  kom hit så grundar vi med några Norrlands innan.

-Visst fan, låter kalas, ska bara hem och duscha.

Tog inte många minuter innan "Farbror" Mike kom hit vill jag lova.
Dricka öl och spela Call Of Duty 5 (COD5)  med sin bästman, det är livet vill jag lova.

Vi var ganska överens om vart vi skulle vi gå och få våran förtäring, Texas Longhorn!

Efter beställning slutade det som följer.

1 Pitcher Bira.
1 Cola (mamman)
Till drickat tog vi en stor nacho tallrik med dipsåser.
 
Nu till det goda.
Lisa tog en Surf ´n Turf (200g oxfilé och 1/2 Hummer)
"Farbror" Mike tog väll in typ 1 kg revbenspjäll
Jag tog en Chicken Bontana, Nachos och fint strimmlad kycklingfilé med bönröra och smältost (SWEET).

Drar upp lite bilder så får ni se =)










Inte lurigt att se vem som var mest nöjd med käket.



TACK MIKE FÖR EN TREVLIG KVÄLL

/Christian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback