Sista rycket

Nu är det bara 1 ½ vecka kvar att jobba. Denna vecka har jag idiottider att jobba. Bara stägning måndag-fredag, börjar kl 12,00 idag men resten av dagarna börjar jag 10,00 och går till 20,15.
Kommer förhoppningsvis att  bli mycket att göra och då gör det inte så mycket...känns som om tiden kommer att gå då. Det ska va så att julförsäljningen sätter igång denna vecka, framförallt på torsdag  och fredag. Är jäkligt glad att jag inte jobbar helgen, behöver den för att ladda för mina sista 3 dagar på jobbet.
Kan inte fatta att tiden har gått så fort!? Tycker att det var nyligen som jag fick veta att jag skulle få gå hem den 27 dec. Ska faktiskt bli skönt, känner att jag behöver det. har börjat att bli sådär härligt trött igen som jag var i början av graviditeten. Sen har ju även Pyret börjat att sparka på ett helt nytt sätt dom senaste 2 veckorna. Hela magen flyttar nu på sig, vet inte om det är så att stackarn sträcker på sig eller vad den pysslar med därinne. Allt jags vet är att det börjar bli lite jobbigt när man sitter i kassan eller håller på med något annat "skoj" på jobbet.
 
Så nu laddar jag för mitt sista race, ska iväg till barnmorskan innan jobbet idag, härligt. Innan dess så måste jag lägga på alla julkort. Så idag blir det en lång härlig dag.
Lovar att försöka vara lite duktigare på att uppdatera här. Vi har ju fixat lite nytt i vardagsrummet i helgen så jag hoppas att vi kan lägga upp lite kort på det snart.


Ska fixa till mig nu och sedan dra ner till stan och fixa mitt innan jag ska bort och "slås" lite på jobbet.
Ha det så gott så hörs vi snart igen.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback