Full av energi

Hejsan!!
Gud vilket härligt väder det är ute, ville inte gå in efter min promenad. Blev en lång vända idag med tillsammans med grannfrun. Hade bara på mig en tröja men jag höll på att få värmeslag. Helt otroligt så skönt det är, både i luften och solen. Tror att Melvin tyckte det var skönt med, han sov så gott i vagnen. Väl behövligt för honom efter natten =)


På väg ut genom dörren för vår härliga promenad i solen!

Jag fick massor med energi av promenaden, så det blev att gå hem och slänga in en tvätt. Fixade efter det lunch och under tiden så dammsög jag hallen. Helt otroligt vad lite sol kan göra, blev hur pigg somhelst.
Så nu hoppas jag att lillkillen somnar in snart igen så jag kan gå ut och sätta mig på ballkongen med en kopp kaffe. Vill inte vara inne när det är sådant här väder.


Lunchen hade tillochmed våriga färger =)
Blev paella från jobbet, enkel att steka på i pannan och såååå god!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och plocka med lite annat.
Ge er ut i solen och försök att få lite sol på nosen. Finns det något härligare på våren en den första "brännan"!!??
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback