Gullunge

Hallå på er alla!
Första inlägget idag kommer väldigt sent, har inte orkat att skriva. Melvin har sovit en del på förmiddagen och då har även jag passat på att vila lite. Han är nog fortfarande lite sjuk, märker det på nätterna. Han vaknar flera gånger och då får man gå upp och sätta i nappen och sen somnar han om. Är bara så jobbigt att man vande sig vid att han bara vaknade två gånger och ville ha mat förut. Lika bra att inse att man måste ta vara på dom dagar och nätter som är bra.


Mammas ögonsten, han vet verkligen hur han ska få mitt hjärta att smälta =)

Fast på morgonen idag så låg vi länge och myste inne i vår säng. Melvin var på toppenhumör och log och pratade massor. Tyvärr så är det så svårt att fånga allt med kameran, man hinner inte med att ta ett kort. Får ta och filma honom och lägga upp, så får ni se hur mysig han är =) Fast jag lyckades att ta några kort som blev helt ok, det är alltid något!
Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet, är hans tidiga dag idag. Vi ska äta lite och titta på tapeter igen. Gäller att kolla på dom i alla sorters ljus, kvällen var väl inte den bästa tid att titta på dom. Men vi hittade några som var självklara, sovrummet kommer få en riktigt snygg fondvägg. Vardagsrummet är inte klart än, vi hittar ingen som passar riktigt bra. Hoppas att vi kanske ser med nya ögon idag när det är ett annats ljus somsagt.

Nu ska jag fixa med maten, gäller att passa på medans lillkillen ligger och sover.
Ha en fortsatt trevlig dag!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback