Mammas lilla bandit

Var bara tvungen att lägga in detta söta kort som vi tog idag när vi var hos mormor. Melvin lyckades att le riktigt brett och stort när han satt i hennes knä. Kul att jag hade kameran i handen så jag hann med att ta ett kort. Annars brukar man inte hinna med när han ler eller något liknande. Så idag blev jag riktigt glad och framförallt stolt.
Han fick vara lite vårklädd idag i sin lilla randiga dräkt, han blir så lätt varm. Så det räckte med att han fick ha den på sig, har han för mycket på sig under blir han riktigt varm.

Världens gulligaste lilla bandit i mormors knä!
Det är riktigt svårt att INTE tycka om honom!

Nu ska jag återgå till att titta på CSI. Ha en riktigt skön kväll!
//Glammomamma

Kommentarer
SussieK säger:

Hihi, så söt :)

2009-04-08 | 12:58:26
Bloggadress: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback