Myser i vårsolen

Hejsan!
Det har varit dålig uppdatering på bloggen, jag vet. Det blir en bättre uppdatering under kvällen, blir före både gårdagen och dagens äventyr.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver, har haft en underbar dag på stan. Först med älsklingen, vi åt lunch och sen tog vi en fika. Sen blev det en sväng hit hem, tog en fika och njöt av solen. Den värmer riktigt gott här, för det blåser inget.


Denna underbara värme och sol som parkerat sig över landet är riktigt hrälig. Passar på att ta varje tillfälle till att sitta eller vara ute och njuta.
Tycker ni alla ska göra samma sak, snart kommer det säkert ett bakslag!?

Nej nu ska jag ut och lapa lite sol igen men jag skriver mer ikväll.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback