Något litet KAN göra så mycket!

Är ofta som man glömmer att dom små sakerna kan räknas precis lika mycket som dom stora!
Idag fick jag ett påskkort av min kära vän Pia, och jag blev så otroligt glad! Efter att jag kännt mig lite nere med tanke på hur natten varit så var det precis vad jag behövde. Bara en tanke kan betyda så mycket, tro mig! Det värmde riktigt mycket i mitt hjärta och genast blev dagen lite ljusare!
Så kom ihåg att värdera dom små sakerna precis lika mycket som dom stora, och ibland kanske mer!! Man ska vara glad för att man har vänner som tänker på en ibland!


Det underbara lilla påskkortet, är så glad att du är min lilla plutt, Pia.
Du räddade hela min dag!

Tack min lilla Piaplutt, du förgyllde min dag!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback