Nu är det bara gästerna som saknas!

Då var allting klart, tog ju inte så lång tid. För jag har inte stressat något ovh då har jag gett Melvin mat mellan allt stökande. Jag är verkligen en liten powemamma! Och inge hjälp har jag fått, älsklingen har inte varit hemma men det gör inget.


Grönsakerna hackade jag i förväg, bara att blanda ner så det inte blir "svampigt"


Ikväll har jag på mig mina H&M byxor från Madonna kollektionen. Köpte dom för 50 kr ett par månader efter den släpptes!

Ikväll kommer vi bjuda på fördrink, blir Sparkletini som vi hade på vårt bröllop. Tyvärr går det inte att köpa i Sverige så man får beställa det när någon åker till Tyskland =) Att äta blir det ljummen potatissallad med gurka i och oxfile till det som ni redan vet. Till det serveras en enkel men god sallad, behöver inte vara en massa saker i. Vi har gurka, tomat och champinjoner och sedan på med olja och salt. Och sist men inte minst efterrätten, blir Creme caramel. Den är hemmagjord, inget svårt att göra och smakar bättre än köpt.
Tror nog att maten kommer att gå hem =)
Nej nu ska jag tända lite ljus och fixa med det sista innan dom kommer.

Ha en underbar Valborg önskar hela familjen Rudqvist!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback