Nybadad...

God kväll på er!
Nu har jag och Melvin taagit ett bad ihop och lillkillen ligger nu och sover. Han blir såååå trött av att bada, fast han gillar det starkt. Han blev tillochmed lite ledsen idag när han skulle gå upp ur badet. Så han fick sitta kvar en liten stund till och då blev han lugn igen. Härlig liten prins man har =)
Så det blev lite mys i soffan med pappa efter badet och sen blev han så trött. Så det blev att gå in och lägga honom i hans säng och det gick inte många sekunder innan han somnade in. Så ikväll blir det nog en riktig mamma pappa kväll =)

Annars har vi haft en mycket trevlig dag hemma hos mina föräldrar. Det var ett trevligt kalas, mycket skratt och skoj. Alltid kul när alla kan komma vid samma tillfälle, är ju sällan som vi ses. Kul för alla kusiner att träffas och leka också. Melvin däremot låg och sov hela kalaset. Han vaknade bara vid två tillfällen för att ha mat och sen somnade han så gott igen. Soom vanligt är det inga problem för honom att sova när det är mycket liv omkring honom. Kan inte beskriva med några ord hur stolt jag är över honom!!
Pappa fick ett presentkort på en nöjesresa, får välja själv vad han ska göra. Han kan åka  på Finnlandskryssning, musikalresa eller någon bussresa till valfritt resemål. Har en känsla av att dom kommer ta en kryssning till Helsingfors under våren =) Det var iallafall roligt att se att han tyckte om den och det är det som räknas för min del.
Vi bjöds på jättegod hemmgjord kallops med potatis, älskar det! Finns ingen som smakar så gott som mina föräldras hemmagjorda. Till kaffet fick vi citron och marängpaj som mamma köpt på Unnerstads Gård. Känner att jag nästan måste köpa en själv och ha hemma, så förbaskat god är den =)


Mina föräldrar och för dagen värdpar!
Grattis pappa på din stora dag, fast det är i efterskott!! Maten och fikat var riktigt gott som alltid!!


Mina två härliga killar. Här ser ni hur snygg älsklingen blev efter klippningen igår.
Love you!

Så när vi kom hem blev det att bara ta ett bad och slapna av i soffan. Kan inte förstå vart den här påskhelgen tagit vägen??!! Tycker nyss det var onsdag och man hade den framför sig. Men nu är det bara att se fram emot sommaren.
Nu ska jag lägga upp benen i soffan och bara slappa hela kvällen. Hoppas att ni gör samma sak!?

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback