Partners in crime!!

I söndags hade jag besök av mina kära vänner Malin och Pia. Var väldigt länge sen vi alla tre träffades samtidigt, svårt att få en tid som passar alla. Är ju bara jag och Malin som bor här i stan, Pia plutt bor ju i Kalmar. Fast när vi träffas så är det som tiden stått still. Känns som det bara var veckor sen jag träffade dom sist.
För Pia var det första gången som hon träffade Melvin, Malin hade träffat honom en gång tidigare. Tyvärr så var han inte på sitt bästa humör hela tiden. Han sov också en del men det fanns lite tid för mys med tjejerna. Pia verkade tycka det var riktigt mysigt att ha honom sittandes i knät eller hängande över axeln. Och Melvin verkade inte tycka att det var så dumt heller =)


Mina kära vänner Malin och Pia. Tack för en underbart trevlig eftermiddag/kväll, det var precis vad jag behövde!

Det var härligt att träffa dom i allafall, vi har hängt ihop sen gymnasiet och nu börjar det bli ett par år sen vi gick där. Vi var 16 första gången vi träffades och det är snart 10 år sen. År går riktigt fort men det är skönt att veta att jag fortfarande har dom vid min sida. Jag har inte många nära tjejkompisar, det är Malin, Pia och Ramona. Dom kan jag alltid lita på och dom kan alltid lita på mig!
Vänner är en av hörnpelarna i livet, utan vänner och familj är man inte mycket. Och det stämmer in på mig, utan mina ladies så skulle jag inte vara hel.


Här sitter dom i soffan med en nyvaken och halvnaken Melvin =)

Nu ska jag ge min kära son lite mat. Han har sovit en stund i sin säng och han verkade sova gott. Pappa hade köpt nya tassar till hans säng idag. Brio har som små tassar som man sätter fast och då kan man vagga sängen. Mycket bra när man har en liten kille som tycker om att vaggas till sömns.
Jag ska ta lite bilder och visa hur dom ser ut, värt att investera i.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback