Premiärfika ballkongen

Yttligare en dag med underbart soligt och härligt väder och jag bara njuter. Här hemma har vi hunnit meed att putsa fönster och vara ute på långpromenad med Melvin. Eller jag var ute med Melvin och Christian putsade fönster =)
Så  när jag kom hem, ställde jag ut honom på ballkongen så han kunde fortsätta sova där och själv gick jag in och gjorde lunch.
Så nu har vi ätit och slängt in en tvätt i maskinen. Och kaffet är klart så nu ska vi ut och sätta oss och dricka det på ballkongen. det är första gången för i år!
Vid 14 kommer mamma och ska få håret fixat av min frisör och älsklingen ska klippa sig. Så den här dagen kommer också att springa iväg.
Ha det gott och ut och njut i solen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback