Redo för promenad

Nu ska vi ge oss ut och riktigt njuta av vårvädret som äntligen har kommit hit. Hoppas också att det har kommit för att stanna!!??
Melvin ligger och sover så gott och jag har rent ut sagt spring i benen. Kommer att bli en liten powewalk känner jag.
Blir sen att komma hem och äta lite för att sen åka ner till stan och träffa Ramona för en fika. Riktigt längtar efter att träffa henne...och Melvin med självklart! Hoppas att det går att få plats ute idag, skulle vara gott med en latte ute i solskenet. Fast man är nog inte själv med den tanken idag =)


Är så glad att jag kommer i mina jeans från MQ som jag köpte för nästan 2 år sedan. Har inte haft dom på hur länge somhelst, någon gång tidigt i våras tror jag att det var. Till det en enkel topp från H&M, lite bökiga kläder när man ska amma men det struntar jag i idag =)

Ha nu en underbar dag och se till att ge er ut och riktigt njut så hörs vi senare!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback