Solig mysmorgon!

Åhhh så härligt det är att vakna med en underbar unge brevid sig och solen som skiner in genom fönstret. Och för att toppa det så här man fåglarna kvittra utanför, kan det bli mer vår!!?? Jag riktigt längtar efter att få komma ut på promenad idag, blir en riktigt långsväng. Måste ju ta vara på dagar som dessa, vet inte när värmen försvinner.
Morgonen har börjat på bästa sätt, utvilad efter en UNDERBAR natt. Melvin har vaknat två gånger och velat ha mat, och efter det somnat direkt. Inget skrik eller att han blir pigg och inte vill somna om. Vi fick lite tips igår på BVC om hur vi kunde få honom och somna bättre och det verkar ju som om dom faktiskt funkar! Han började somna in i sin säng vid 21 men somnade in helt för kvällen ca 1 timme senare. Sen sov han till halv två, helt otroligt. Jag är riktigt glad och hoppas det funkar lika bra inatt.


Gullunge, vi har verkligen myst på morgonen men nu tar han igen sig i vår säng!!

Christian lägger alltid in Melvin i vår säng när han går så strax efter 7 vaknade prinsen och ville ha mat. Efter det har vi legat och myst i sängen, vilken liten kille vi har fått. Så underbart gullig där han ligger och sparkar. Han har ju börjat att le på riktigt nu, fast det är svårt att fånga på bild. Försökte flera gånger men han ler lite och ofta om jag säger så =) Vi har gosat riktigt mycket, så mycket att han somnade nu. Ska passa på att ge mig upp och äta frukost och efter det blir det att plcoka ur lite disk ur maskinen. Måste plocka lite också, har lite tvätt att lägga in, gäller att passa på när han sover. Sen blir det att ge sig ut i solen!!

Nej nu ska jag sätta lite fart, så vi hörs senare!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback