Dyrberg/Kern


Har på mig mina nya örhängen och är osminkad dagen till ära ;-)

Här har ni mina nya favvo örhängen som jag fick av älsklingen. Och ni som känner mig har nog redan räknat att märket är Dyrberg/Kern. Är helt såld på deras saker, så vill ni ge mig något fint vet ni vad ni kan köpa ;-)
Nästa sak att köpa blir en ring. Såg fina i broschyren som jag fick med presenten.

Älsklingen var även så gullig när jag fick örhängena. Stod i badrummet och gjorde rent badkaret och hade Melle i sin tripptrapp stol utanför badrummet. Bara för att han skulle se mig och "få vara med" lite.
Så när jag vänder mig mot honom så ser jag att han sitter och biter på en svart påse. Blir lite nojjig att han fått tag på påsen med engångskameror. Men sen ser jag att det inte är den utan en present. Och där har jag stått och sagt till min lille prins att han inte kan bita i påsen, är ju viktiga saker i den. Och så söt han var när han tittade upp på mig med sina stora blåa ögon.
Mammas lilla mumsbit!

Vad jag gav till Christian får ni se ikväll, för han har det på sig och är på jobbet nu. Men det är minst lika fint ;-)
Tack underbara älskling för första bröllopspresenten. Jag älskar dom lika mycket som jag älskar dig!
Nu ska jag vila lite med Melvin. För i eftermiddag ska vi upp till lekparken och träffa Sofie =)
Ha det så skönt så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback