En fab dag på stan

Har nu kommit hem från en helt otroligt rolig och trevlig dag på stan. Och det blev en kill och barnfri dag för min del =) Melle spenderade hela dagen ihop med sin pappa och farfar. Och inga problem har det varit!
Så jag gick själv på stan ihop med Sofie, Alfons och Agnes. Vad skönt det var att slippa dra runt på en barnvagn ett par timmar. Är ju löningshelg och då är det ganska mycket folk på stan. Så idag kunde jag verkligen i lugn och ro titta runt i butikerna utan att behöva ha någon vagn att tänka på.
Fast det var underbart att möta upp mina älsklingar senare på stan. Melle hade somnat gott i vagnen, så jag och Christian passade på att äta lite då. Och sen gick vi hem till mina föräldrar och tog en kopp kaffe.
I samband med det vaknade lillkillen och gissa om vi blev glada att se varandra =) Vet inte vem som hade saknat den andra mest!? Blev ett kärt återseende.

Så efter den här dagen på stan har Melle fått ett par nya höstbyxor, en snygg kofta, nya tuffa skor, en scarf och så blev det ett par örhängen till mamma ;-) Men jag handlade ju desto mer till mig själv i torsdags när vi var på stan.


Mammamys på stan när vi tog en fika!

Jag har i allfall haft en härlig lördag. Väl behövligt för två mammor som matchade varandra idag ;-) Tack gumman för en skojig dag!
Nu blir det att plocka upp dagens små inköp och sen LOVAR jag att visa Melles present ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback