En kopp kaffe i handen

God morgon!
Vilken fin morgon vi har. Solen lyser in genom fönstret och gör mig på bra humör!
Vaknade vid 6,30 av en pigg liten kille. Så det blev gos i sängen med pappa innan han gick upp. Dags för honom och jobba igen =( Hade gärna haft en härlig vecka till ihop hela familjen.
Så då gick jag upp och satte på kaffet. Hann och dricka lite innan Melle blev trött och somnade om. Han ville ligga och spoona med mamma. Han älskar verkligen när man gör det. Och så snuttis vid ansiktet också =)
Passade på att slänga in en tvätt och nu sitter jag här och tittar ut på den härliga morgonen. Funderar på vad den här dagen ska bjuda på för äventyr?!
Kanske en sväng på stan??!! Dom har fått in tuffa leggings på MQ och jag har ju ett presentkort där ;) Kanske blir att träffa mamma på stan, hon skulle dit och klippa sig idag. Alltid kul med lite sällskap och smakråd ;)

Får ta och slå en liten pling och se när hon skulle dit. Men först ska jag dricka upp min kopp med kaffe, gott!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback