En liten paus

Puh, nu sätter jag mig ner lite och andas i ett par minuter.
Håller för fullt på att plocka undan saker som inte sa stå framme, damma av ytor, dammsuga och moppa lite golv. Tycker inte det händer något, ser precis ut som när jag gick upp imorse. Men det är nog bara vad man själv tycker...?!
Nu ska jag bara ta mig ann badrummet och sen är det inte så mycket kvar att göra. Borde passa på nu när Melle sover men det var skönt att sätta sig ner och bara ta det lugnt!

Ser fram emot ikväll då vi för första gången på många kvällar kan bara sitta och mysa i lugn och ro. Har inte blivit det på ett tag nu. Varit något att göra varje kväll den senaste tiden men men snart är allt över. Och det är något som jag ser fram emot!
Nej nu kallar badrummet på mig, dags att slänga och plocka undan alla flaskor i duschen. Skulle visst inte stå framme enligt mäklaren...
Ha en superdag alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback