Gräsänka!

Ikväll var det bara jag och Melle, pappa jobbade. Så jag och Melle var hembjudna på kvällsmys hemma hos Familjen Lööke. Eller vi var där och åt lunch också men vi stannade hela eftermiddagen och kvällen ;-)
Åkte hem till Sofie efter att jag haft en härlig dag på stan med mamma och syster. Hittade en massa skoj, delvis ett par skor till lillkillen =)
Så min kväll har varit riktigt mysig. Bjöds på pasta med riktigt god sås till och efter det en stor kopp kaffe. Lovar att min kväll var räddad!
Var en kväll med mycket skratt, vi kan verkligen prata om allt. Finns inte några hämningar, allt är tillåtet. Kanske därför vi har så roligt ihop? Är i allafall mycket glad över att ha blivit bjuden på en liten myskväll hemma hos dom.
Tack underbara vänner för en riktigt mysig kväll! Nästa gång är det vi som bjuder. Och då tar vi och går igenom vad som "tas med" ;-)

Nu är det bara lite plock kvar innan jag ska krypa ner i sängen. Längtar faktiskt lite med tanke på att jag har varit hemma idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback