I lugn och ro!

God morgon!
Här  hemma är det en slappar morgon som utspelar sig. Melle sover och jag sitter med en kopp kaffe och har Nyhetsmorgon på i bakgrunden.
Det är så här jag vill starta alla dagar. Tänk vilken energi man skulle få!

Idag kommer älsklingen hem tidigt och efter det har vi några ärenden att fixa. Och en tripp till tippen =) Hade visst bara 10 tomma skokartonger i dressingroomet. Inget att spara på utan dom ryker.
Ska även försöka att få klart därinne, bara lite kvar att packa och plocka iordning. Sen är det bara "enklare" saker att packa ner i sovrummen.

Nej nu är det dags att fixa till sig lite. Gäller att passa  på medans mitt lilla hjärta ligger och sover.
Hoppas att ni får en härlig start på den här veckan. Verkar som den kommer att bjuda på en hel del sol och värme =)


Kommentarer
Angelica säger:

Skokartonger är ju jättekul att spara på! Jag använder dom sen till födesedagspresenter/julklappar. Slår in kartongen istället för själva presenten. Och runt kartongen så binder man ett fint band eller liknande. =)

2009-08-03 | 13:42:29
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback