Ibland är huvudet inte med!

Och det gäller både mg och älsklingen!
Jag glömde att ha i det smälta smöret i pajen. Såg det precis när jag lagt i rabarberna i formen och haft över degen. Så det blev att blanda samman allt i formen.
Just nu står den i ungen och jag har ingen aning om hur det färdiga resultatet kommer att bli!!??
Älsklingen springer runt och letar efter tumstocken hela tiden. Nyss vända han uppochner på allt utan att hitta den. Till han kom på att den nog låg på golvet vid golvlisterna!
Vi skyller på lite sömn och mycket att göra här hemma. Men nu är det bara ca 2 meter list kvar innan det är färdigt. Bara två handtag kvar att sätta upp i köket. ÄNTLIGEN!

Så ikväll ska vi fira med lite paj, vaniljsås och en STOR kopp kaffe. Men först ska jag lägga mig på olvet och mysa lite med Melle som är nakenfis i sitt gym =D Han är för gullig!


Kommentarer
sofie säger:

som jag burkar säga.. vi ammar bort våra hjärnceller. vad johan och christian gör med sina kan man fråga sig =)

2009-08-16 | 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback