Ibland tänker man inte överhuvudtaget!



Ibland undrar jag om det är så att jag fått några slag mot huvudet eller om hjärnan inte helt gått tillbaka till sin normala size efter graviditeten.
Är fullt uppe i att laga mat, gör kyckling i ugnspacket. Och när jag tog ut formen ur ugnen och skulle kolla om dom små liven var klara. Så måste jag ha haft något hjärnstillestånd, för jag fick för mig att jag skulle ta och ställa in formen i ugnen igen. Men tyvärr så valde jag att lyfta upp formen som stått i 220 grader med handen UTAN grytvante.
Aj aj aj, säger jag bara. Som tur var så kopplade huvudet ganska snabbt så jag hann inte att bränna dom små fingrarna. Utan snabbt som bara den fick jag in dom under kallt vatten. Och älsklingen slet fram ett korvpacket ur frysen. Puh puh!!

Får ju se till att vara rädd om dom små tassarna tills tisdag. Kan ju inte springa runt på Ullared med händerna i bandage ;)
Nej nu ska jag duka fram och sen blir det lite mat. Gott för jag är riktigt hungrig nu!


Kommentarer
Angelica säger:

ajajajajajaj ....

2009-08-03 | 13:42:58
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback