Idag åker städrocken på!

Sitter och tittar på Nyhetsmorgon med en kopp kaffe i handen. Som vanligt så sover Melle nu.
Samlar kraft för att slänga in lite tvätt i maskinen och sen börja att städa lite. För imorgon kommer mäklaren hit och tittar på lägenheten. Då får vi reda på vad vi kan tänkas få för lägenheten. Men man vet inte om man kommer att ha tur och få bra betalt för den eller om man får mindre än man räknat med. Vi har ju tänkt att få runt en viss summa och får vi inte det så blir vi ju lite besvikna. Det får jag nog lov att erkänna!
Så här ska idag plockas undan och städas, inte se stökigt ut. Svårt när man har småbarn men allt smått måste bort. Trist men men det är bara att kavla upp ärmarna och le lite extra.
Belöningen blir i eftermiddag då jag ska träffa Sofie. Vi ska ut och gå en sväng och leta efter inredning ;) Ska även inviga Svarta Urban =) Eller Sofie får göra det och vad det är får ni se senare ikväll ;)

Nu ska jag börja och tvätta och sedan ta mig ann badrummet. Efter det är det bara att jobba sig utifrån det.
Hoppas ni får en härlig tisdag!


Kommentarer
sofie säger:

nu har svarta urban inte bara flyttat in i mitt hjärta utan även i mitt hem. lyckan är stor! =)

2009-08-11 | 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback