Lördag!

God kväll!

Ligger just nu i sängen och tittar på Snuten i Hollywood, härlig gammal klassiker =D


Pappa köpte en "keps" till Melle idag, tyckte den var fulsnygg =)

Har haft en trevlig lördag, blev lite annorlunda från vad vi tänkt oss. Trodde det bara skulle bli en fika på stan med farfar och Mahnaz men det blev minigolf och grillning hemma hos dom på kvällen. Men det vara bara skoj!
Tyvärr får jag säga så vann jag inte minigolfen idag heller. Kom tvåa från slutet, vann gjorde älsklingen. Förbaskat också...men jag ska nog se till att vinna någon gång detta år =)
Jag är dock lite glad över att gjort en spik och det på en bana som jag aldrig brukar få bra slag på.

 
Kortet på mig är taget precis efter min spik, därav den fula posen ;)

 
Våra trevliga och kära medspelare


Idag hade jag mitt nya halsband på mig, trivdes mycket bra i det. Linnet köpte jag för 80 kr i Göteborg på semestern. Märket är Rut mfl och jag önskar att jag kunde hitta det är i stan =(

Vi gick även en liten promenad i Valla efter golfen och tittade lite. Var länge sen farfar var där, någon gång när Christian var liten. Var skoj och titta på dom små getterna, dom är ju så söta.
Kanske skulle skaffa mig en och ha i huset sen. Då kan man ju göra egen getost, det som är så gott =p


Kanske skulle åka och hämta geten någon natt...färgen kommer ju att matcha huset =)

Blev att åka och grilla efter det. God kyckling på spett och kryddig korv till det. Det blev även det berömda tztsikin och hemmagjorda vitlöksbröd. Så ikväll stinker vi nog av vitlök här hemma =) Bra det, för då håller vi nog alla vampyrer borta!
Så vi hade en skön avslutning på en härlig lördag. Vädret blev ju bara bättre och bättre med, vad mer kan man begära!?
Så nu ska jag bädda ner mig i sängen och ladda för en söndag med en hel del jobb. Vi måste fixa med lite småsaker i lägenheten, måste vara klara snart. Ska även försöka att packa lite saker, får hoppas på att Melle sköter sig bara!?

Sov så sött och hoppas att ni vaknar utvilade imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback