Mysstund!

Nu har jag och melvin myst lite och precis nu så somnade han i sin säng. Jag hoppas att han kan sova ett tag nu, har blivit lite dåligt med det dom senaste dagarna. Han kanske sover max 2 timmar på hela dagen och det är minst 1 timme för lite!

Dagen har vi spenderat en snabbis på stan. Köpte nubbe och ost tills ikväll. Oj vad jag ser fram emot ikväll =) Ska bli så gott att mumsa kräftor. Skulle nog kunna leva på det...!?
Hittade även en blus som jag tänkte ha ikväll på H&M. Svart med lite guldiga knappar på, tråkigt med mörkt men den var enkel och snygg. Kommer passa bra med mina smycken jag köpte i veckan ;-)
Sen om det blir långbyxor, leggings eller kjol det har jag inte bestämt. Först ska jag sätta mig och vila lite i soffan, så jag orkar med kvällen.
Har blivit lite dålig sömn inatt med. Tror att det kommer vara det ett tag framöver. Läste att vid 6 månader kan nattsömnen lätt bli störd för dom. Men jag ska inte klaga, han vaknar 2-3 gånger per natt. Inte så stor skillnad från hur det alltid har varit men nu så vaknar han av att han drömmer. Och då blir ju ens egen sömn också lite störd. Men men det tar jag mer än gärna! allt för min lilla prins!

Har även sett förändringen i min brors hus idag. MYCKET MYKET snyggare kan man säga. Det är ljusa härliga färger men även en snygga fondväggar i starka färger. Var som att kliva in i ett helt nytt hus idag.
Ska bli kul och se hur det ser ut när alla möbler är på plats och alla kartonger är borta. Slutresultatet kommer att bli mycket stilfullt!

Slänger in ett inlägg innan vi åker, så ni får se den snygga blusen. Nu väntar en stund i soffan innan älsklingen kommer hem.
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback