Så mycket för lugn och ro

Melle och jag la oss för en stund sen i sängen. Tänkte ge lillkillen lite mat och sen få honom och sova lite. Själv hade jag tänkt att bara slappa lite i sängen framför tvn.
Hinner precis börja mata Melle när Golvkomfort sätter igång och borrar ner kakel från väggarna i någon lägenhet. Är ungefär som en slagborr gånger 10. Gud så härligt för öronen.
Melle lyckades att somna men jag fick ingen ro. Utan jag gick upp och tror ni inte att det låter i hela lägenheten...jo!

Tack för den mysiga eftermiddagen som jag och Melvin hade tänkt att ha. Och så mycket sömn blev det inte för honom heller. Ca 25 min och sen var han vaken, tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback