Små söta som passar perfekt i väskan!

Måste bara tipsa om dessa små godingar som jag hittade igår när jag var och handlade.
Små läppglanser från Isadora som kostade 20 kr st. Supersmidiga att ta med dig, tar ju ingen plats alls! Är ju inte jämt man har en stor väska utan en liten och då får man plats med dom utan problem.
Sen hur bra dom sitter det vet jag  inte än. Ska testa det ena idag när jag ska på en liten kombinerad picknick/walk med Sofie. Så ni får en litet resultat ikväll!


Köpte ett lite mer rosa och ett mer i korall. Får se vilket det blir att testa idag!?

Nu ska jag leta reda på min lilla kylväska från jobbet ;-)
Passa på och ge er ut och njut av solen och det sköna vädret! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback