Sommarens sista??!!


Kanske var det dom sista röda bären för i år??!! Tråkigt bara att vissa av dom var dåliga =(

Efter lunchen idag köpte Sofie lite jordgubbar som vi smaskade på. Vi satt ute i solen och avnjöt dom små godbitarna. Härligt och precis så som man ska äta dom =) Jag verkligen kände efter hur gott dom smakade för att kanske blir det inga fler i år!?
Har haft det härligt idag med. Sofie är verkligen en underbar vän och trevligt sällskap. Idag var även hennes bror med och höll oss sällskap. Han är minst lika trevlig som sin syster men även bra morbror till Alfons. Han var lite lekfarbror idag så vi kunde lapa lite sol ;-)


Åh så söt du är gumman! ;-)
Du ska veta att jag verkligen uppskattar vår vänskap!


Nu ska jag fixa till mig för det vankas middag hos svärmor ikväll. Ska bli kul att svsluta den här sköna dagen på en trevligt sätt.
Så när vi kommer hem blir det fler bilder från denna underbara dag....kanske den sista för den här sommaren?!


Kommentarer
sofie säger:

vad söt du är vännen min. och du, jag uppskattar vår vänskap jag med. supermycket! kommer alltid finnas vid din/er sida

2009-08-20 | 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback