Sötnosar i skuggan!


En vecka skiljer dom åt, Mollie är den äldsta av dom två.

Härligt det är med barn. Så mycket glädje dom sprider runt sig. Man kan inte vara deppig eller nere, dom lyckas alltid att locka fram ett leende.
Tog några roliga kort på M&Ms igår när vi hade fikat. M&Ms=Melle och Mollie =)
För att bara vara en veckas skillnad så är lillkillen en bra bit längre än Mollie. Hon är ju tjej och dom brukar väl vara lite kortare. Men Melle har så långa ben, sin fars storkben brukar jag säga =D


Sen började Mollir slita i Melles kläder. Vet inte riktigt vad hon ville säga med det ;)

Det var en riktig barnträff igår, Agnes har ju hunnit bli över 1 månad och är med lite mer nu. Hon skrattade och var vaken en hel del. Alfons lekte på gräsmattan och ville inte sitta och fika med oss andra. Men ibland kom han upp och ville ha lite saft och svalka sig med =)
Det är så här jag vill spendera dessa varma dagar. I sällskap med folk som ligger mig varmt om hjärat. Hade gärna stannat längre men Kärringa Dahl skulle ut och övningskära med sin pappa. Så då blev det av vi andra åkte hem.


Snart har hon sitt MC-kort. Då blir hon tuffaste bruden i hela Åtvid ;)

Vi fortsatte dock till Sturefors för att prova dopklänningen hos Viv-anne och Göte.
Där fick vi lite kall cider och passade på att njuta lite av deras härliga trädgård. Många fina rosor fanns det kan jag lova!
Super snällt att vi fick låna klänningen, dom är verkligen underbara.

Nu ska jag fixa lite mat till Melle. Han somnade tvärtt, så det blev inget handlande. Utan det får vi ta efter maten. Hoppas att pappa kommit hem då med. Han hjälper sin pappa att hämta en säng på IKEA och slänga den gamla.
Efter det hoppas jag att vi kan fixa lite småfix tills imorgon innan vi drar iväg och myser ;)

Önskar er en helt super skön dag i solen. Men glöm inte bort att dricka MASSOR i värmen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback