Till salu!

God morgon soliga fredag!
Hoppas att ni sovit gott, för det har vi gjort här hemma. Har haft en underbart mysig morgon på alla dess sätt! Tänk om man alltid kunde få vakna så här ;-)

Nu ligger vår lägenhet ute till försäljning. Så om ni känner någon som är sugen på att köpa en trea i toppenskick så har vi en ;-) Nu hoppas jag att ni hjälper till med att fixa hit folk till visningarna, genom att tipsa blanda alla ni känner.
Kolla om någon är sugen på att flytta från sin hyresrätt till bostadsrätt. Det kanske finns någon som har lite pengar över och inte riktigt vet vad dom ska göra med dom??!! Då är en lägenhet ett bra sätt att investera dom i =)
Ja bara ni hör något, så säg till dom att komma hit den 30 augusti och 1 september och titta!

Nu ska jag fixa till mig och sedan ska jag och Melle åka ut till lilla Ramona och ha det mysigt. Andas lite lantluft och  klappa hästar ;-) Det sistnämda får vi se om vi gör...
Och efter det blir det att hämta pappa på jobbet och åka och köpa en ny bilstol till lillkillen. Han nämligen nästan växt ur sin gamla. Helt otroligt med tanke på att jag nyss tyckte han drunknade i den. Han är nog inte någon lillkille längre...
På återseende och glöm inte bort och hjälpa oss nu. Man kan få något som tack för hjälpen då....;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback