December!

Nu är december här. Veckorna fram till jul kommer nu att springa förbi. Och än är inte alla julklappar inhandlade, lussebullarna inte bakade och storstädning av huset. Men det är självklart att vi kommer att hinna med allt =)


Altandörren får prydas av detta dofthjärta.

Förrådet är snart färdigstädat. En liten olycka hade varit framme och vält ut burken med vitfärg till vitrinskåpen =( En stor pöl på golvet och min höga vas till rosor hade gått i kras. Så nu måste jag på jakt efter en ny. Mina skinnhandskar åker i soptunnan med. Fick färg på dom och den går inte bort - slarvigt av mig! Men snart är det klart och då behöver vi inte ha det hängande över oss.
Nu ska jag ringa och boka tid för andra UL och sen kommer svärfar hit med lite lunch. Det blir trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback