Det blir vad man gör det till!


För tillfället så är det  lite mycket saker i sovrumsfönsstret men det får det vara ett tag.

Köpte idag denna fiffiga dekorationshängare på IKEA för 29 kr. Mina smycken är nog mina dekorationer =) Har alldeles för många men jag älskar dom.
Den svarta bysten köpte jag på Tradera för 50 kr tidigare under hösten. Skulle gärna vilja ha några till. Just nu pryds den av mitt Dyrberg/Kern sett Beauty comes from within.
Planen jag har just nu är ett brickbord i vitt att ha alla mina smycken på. Tyvärr har jag inte hittat något här i stan än. Söker just nu runt på Blocket och liknande sajter. Men om ni vet någon som har ett över till salu, säg till =)

Kvällen har annars bjudit på besök av Mikie. Vi myste till det med taco, ovanligt =) Nu laddar grabbarna för lite PS3 spel. Melle somnade fint utan välling ikväll, så vi hoppas på yttligare än bra natt. För han lär nog vakna innan vi lägger oss och vill ha mat. Då kanske han inte vaknar inatt och vill ha mat?! Vi får helt enklet se.
Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och bara njuta av denna kväll. Hoppas du gör det samma!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback