En liten nyårspresent!

Nu ska jag vara lite äcklig mot er. Nej skoja bara men lite ska jag allt skryta ;-)
Som ni vet så är jag ganska så bortskämd av min man. Får köpa det mesta jag vill utan att han klagar och ibland överraskar han mig med presenter. Igår var en sådan dag =)
Har ett tag pratat om att köpa en ny klocka. Och denna gång en liten sportigare variant. Har ju som sagt en hel del snygg och vardagsklockor.
Så den senate tiden har jag spanat på denna blodröda godbit men sagt att efter jul ska jag slå till. Är ju så mycket man måste fixa till julen. Och sen vet vi inte exakt än vad det kostar att driva det här huset varje månad. Tar ju ett tag innan man fått lite koll på hur mycket man förbrukar och liknande.
Men igår låg det ett paket på köksbordet och i paketet gömde sig min godbit! Blev så glad och på lördag kommer jag att inviga den. Måste ju hålla koll på klockan i Sthlm ;-) Och ett plus är ju att den kommer att passa min nya väska som hand i handsken!


Love me, hate me, say hat you want about me!
Ni får se det såhär. Jag hjälper er alla ladies därute att få liiiite mer love av era män. Och den bästa kärleken är en gåva men den kommer från hjärtat! Glöm inte det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mitt hår. Det blir ett litet expriment i år. Så det kommer få bära eller brista =)
Mina grabbar ligger och sover. Själv har jag ingen o att sova, konstigt var trött tidigare idag. Men nu är jag nog för uppspelt över kvällen ;-) Ser verkligen fram emot den!
Ta hand om varandra ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback