Fredagsmys!

Inte mycket bloggande idag. Tid har inte direkt funnits men den är det inget jag prioriterat heller.
Vi hade en skön sovmorgon till efter 8 idag och sen en mysfrukost. En liten sväng ute i det härliga vintervädret. Även om det var kallt så njöt jag =) Melle han somnade som en stock. Han älskar verkligen att sova ute i friska luften.
Bar av en sväng hem till mina föräldrar på lunch också. Melle fick sin favvorätt, hemmagjort potatismos ;-) Det var många slevar till korven. Dom fick även lite hjälp av min kära man. Ibland måste man vara två starka karlar!
När vi var klara där blev det en sväng och hämta julklapp till Melle. Det var mormor och morfars klapp vi hämtade. Dom ska ju fira julafton här så då erbjöd vi oss att ha den här. Så slipper dom släpa med sig den =)

Nu ska vi påbörja våran härliga fredag. Vi har köpt en bit smörgåstårta som vi ska äta. Sen blir det kvälssmys med latte, glass och orioskakor ;-) Man får svulla lite extra på helgerna!
Hoppas ni får en mysig start på vinterhelgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback