Julrött


Ljuset gör inte att min bolero ser mer orange än röd ut. Men den är riktigt härligt tomteröd =)

Nu ska jag snart ta och bege mig iväg. Ser fram emot een kväll utan barn (och man) ;-) Umgås med andra än sina vanliga vänner. Även om några av mina arbetskamrater är mina nära vänner. Kanske därför man blivit så bra vänner, för man delat mycket skoj och allvar på jobbet!?
Har ätit lite lagom idag med så jag ska orka julmaten. Är kanske den jag ser mest fram emot??!! Nej men det ska bli gott =)

Bilder och en liten redovisning om kvällen kommer senare ikväll. Nu ska jag bara njuta och ha det riktigt skoj!
Önskar er en lika trevlig och härlig kväll!


Kommentarer
sofie säger:

what a hot looking mama! =)

2009-12-12 | 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback