Laddar för julbord!

Ikväll är det julbord med jobbet. Ser fram emot att träffa alla arbetskamrater. Får ju inte träffa dom lika ofta nu när man är hemma om dagarna =)


Ikväll ska jag äta tills det kommer julmat ur öronen =)

Vi ska ha en liten gameing night. Blir julbord på Laserdome, så lite spel och liknande lär det bjudas på. Kanske inte det roligaste men vi blir ju bjudna ;-) Och vad gör det att få ssläppa lite på alla hämningar man har och vara lite barnslig för en kväll!?
Blir nog inte så sent för min del. Kommer ju inte att dricka något, så att gå ut efter står inte på min planering. Även om det hade varit skoj. Väljer hellre att åka hem till mina killar och vara med dom. Melle kommer nog att sova och kvällen till ära har vi svärfar på besök. Så att träffa honom och prata lite vill jag också hinna med. Men det vill säga aär att man kan få det bästa av två världar =)

Melle somnade nu efter att vi haft besök, så jag tänkte sitta mig och ta det lite lugnt framför tvn. Har man tur kanske man slumrar till en stund ;-)
KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback