Långa killen vår!

Det räckte inte riktigt hela vägen fram. Då talar vi om Melles vikt ;-) Vi var ju ganska säkra på att han skulle väga över 10 kg. Han har blivit riktigt tung och äter ju som en mindre karl. Men tyvärr, det var nära. Vi får gädjas åt att han är frisk och kry, inget fel på honom. Men det som var roligast var nog det att Erika berättade det att han låg långt över normalkurvan på längden. Kommer inte från mig dom generna, måste vara pappa!? =p
Så nu ska ni självklart få reda på längd och vikt =)

Vikt då: 8700 kg
Vikt nu: 9720 kg
+/-: + 1020 kg

Längd då: 74 cm
Längd nu: 76,4 cm
+/-: + 2,4 cm


En lång och glad kille igår kväll =)

Nu ska jag ta och dricka min nästan helt obligatoriska kvällslatte till Halv åtta hos mig. Mmmmmm......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback