Middagsbjudning!

God kväll!
Blir ett väldigt sent inlägg för min del =) Brukar oftast nanna kudden vid den här tiden men inte idag.
Nej för ikväll har vi haft Carro, Nicke och Liah här på middag. Vi har käkat gott, tittat på idol och pratat en massa. Är en väl spenderad fredagskväll. Tack för det trevliga sällskapet och alltid lika kul att träffa Liah =) Hon är ju stora tjejen nu!
Dagen har annars spenderats på stan. Handlade lite småsaker och en tripp till apoteket för att hämta min medicin. Blev en liten present till mig själv efter att jag ansett mig varit duktig den här veckan. Med undersökning och diagnosen som jag fick. Behandlingen som jag påbörjar ikväll är kanske inte den roligaste men det får jag ta. Att då unna sig något extra kan faktiskt göra att allt känns bättre!
Hade i allafall en mysig förmiddag på stan med mamma. Du är bäst!

Nu ska jag krypa ner under täcket och bara mysa loss. Efter en dag som började tidigft och slutade senare än vanligt är nog det just vad jag behöver.
Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback