Rött är inte enbart kärlekens färg

Fixade mina naglar igår, vilken skillnad. Nu är dom mycket kortare och snyggare =)
Eftersom det är jul om 1 vecka =D...sjukt snart. Så måste man ju ha röda naglar. Är inte särskillt förtjust i tomte rött utan mer blodrött. Så jag valde samma röda som jag hade förra året. Och snyggt till rött är guld ;-) Det är juligt om ni frågar mig.
Förra året hade jag röda naglar med guldtippar. Så i år fick det bli en guldrand längs med nageln och även det blev snyggt.


Det ser mycket mörkare ut än vad färgen egentligen är.

Nu ska jag och Melvin mysa lite i sängen. Ska jag vila mig lite innan vi ska hem till Fam Lööke. Tyvärr blir det bara vi. Fam Svensson kan tyvärr inte komma, lite synd.
Hoppas bara på att Melle somnar en stund nu, så jag kan titta på skidskyttet på tvn. Är ju lite skoj det går så bra för Sverige =)
Mys loss rejält hemma i stugorna. Vädret bjuder verkligen in till det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback