Sovmorgon!

Vi hade en pigg liten Melle som bestämde sig för att strax efter 6 imorse var det dags att gå upp. Inte vanligt nuförtiden, han brukar sova till allt mellan 7-8 på morgonen. Så vi har blivit lite bortskämda med "sovmorgon" sen vi flyttade till huset =)
Så pappa hämtade in honom till vår säng och så tittade dom på lite barnprogram. Men tyvärr dög inte det, så dm gick ut och satte sig i soffan. Så jag fick ligga kvar i sängen och fortsätta att sova. Han vet att jag behöver det =) Så gullig han är min man! Älskar dig!

Snart ska pappa iväg och ta upp båten. Hans pappa kommer och hämtar honom om ca 1 timme. Hade tänkt att fixa dom sista klapparna idag. Skulle ha varit på stan när dom öppnade men nu får vi ta det efter lunch. Så jag och Melle ska ut och gå en sväng när dom åker iväg. Härligt att vara ute och gå när det är sådant här juligt väder =)
Ska ta och fixa till mig nu innan älsklingen åker iväg.
Ha en härlig start på dagen. Det väntas snö i mängder under denna tisdag, JIPPI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback