Uppe i ottan

God morgon!
Har nu snart varit uppe i en timme. Gud så tidigt. Har inte varit uppe vid den tiden på väldigt länge.
Sitter i soffan och "äter" frukost. Ett glas jucie - mums! Någon fast föda får jag inte äta. Har inte fått gjort sen igår kväll. Som tur är så är jag inte så hungrig. Kommer nog smygande senare under morgonen =)
Anledningen till detta är att jag ska undersökas 08.45. Hoppas nu att få lite klartecken vad det är som är fel. Men jag hoppas inte på för mycket. Då slipper man att bli besviken!

Nu ska jag fixa till mig lite. Sen ska jag hämta upp mamma. Känns skönt att ha någon med som man kan prata lite med. Som inger en lite lugn.
Konstigt att jag tycker det här är 100 ggr jobbigare än att föda barn. Gör det hellre framför sådana här undersökningar!
Wish me luck!


Kommentarer
Svägerskan säger:

Vi håller alla tummar vi har - önskar dig lycka till. Men det kommer gå bra! Kram

2009-12-03 | 08:43:48
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback