Ut i snö(ovädret)

God morgon!
Vi ska trotsad snö och blåst och ge oss ut på en liten tur med pulkan. Blir en kortis bara, tror ingen av oss kommer att tycka att det är så skönt ;-) Men vi ska ta en titt på planet som står en bit ut på gärdet framför vårat hus. Och sen blir det nog att fly in i värmen igen och mysa. Men lite frisk luft så här efter frukosten mår ingen dåligt av!
Sen vid lunch ska jag ge mig iväg och fixa mina naglar, äntligen. Flytten tog ganska så hårt på dom. Och idag ska jag äntligen få lite färg på naglarna. Fransk i all ära men det är tråkigt i längden. Och på tal om längd, mina naglar växer verkligen som ogräs. Är långa nu, var ju 6 veckor sen jag sist var hos Emma. Och mina pek och långfinger naglar är lätt 1 cm längre nu.

Dags att pälsa på mig och sedan Melle. Han ska ju få inviga sin nya fina overall idag. Får se hur den håller i det här vädret?!
Ha en härlig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback