Ännu mer fina presenter

Ja man kan lugnt säga att dagarna springer förbi, är redan fredag imorgon.
Denna torsdag gick som alla dagar kanske fort, inte för att vi gör så hemskt mycket om dagarna. Idag blev dett en snabb promenad innan vi gick till affären för att handla.
Vid halv 3 kom Ramona förbi för att äta lite och hon hade med sig fina presenter  både till Melvin och till oss. Melvin fick ännu mer fina kläder, kan inte så för mycket av det =) Dessa var även lite större så han har något att växa i.
Mamma och pappa fick ett jättesött blomsterarrengemang som vi ska ha på köksbordet. Passade så utmärkt där eftersom blommorna jag haft där fick jag slänga idag.



Det var  iallafall mycket trevligt idag, synd bara att tiden går så fort när man har roligt. Vi åt taco...mycket fantasifullt jag vet =) och fikade efter det. Alltid lika trevligt att träffa denna lilla dam.
Vi bestämde även att ta en sväng till Ullared under våren, pappa får vara hemma och ta hand om Melvin. Roligt att bara åka med Ramona med, var länge sen bara hon och jag var där själva. Går ju inte att ta med lillkillen nu när han är så liten, kommer ju att bli ihjälklämd av alla idioter som åker dit.

Idag blir det även en tidig kväll i sängen, har köpt Allt i hemmet idag. Så det blir att titta på LYxfällan, amma och läsa tidningen i sängen. Har jag "tur" kanske jag gör alla sakerna samtidigt =)
Ha en underbar kväll allihopa.



//Glammomamma


P.S Pappa sitter här brevid nu och byter blöja. Det roliga är att Melvin har en förkärlek att kissa när man håller på att byta blöja så nu sitter Christian med gamla blöjan och försöker "fånga" kisset. Ser väldigt roligt ut...kanske måste upplevas för att se hur roligt det ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback