Besviken...

Sitter här och funderar över hur människor kan vara så iskalla....att man kan tränga undan så mycket känslor och bara "stänga av" för att man är så förbannat envis. Eller rätt ord kanske är förbannat dum??!! Ja jag vet inte...
Tänker inte nämna vilka det är som jag är besviken på men jag vet att dom nog själva känner sig träffade när dom läser detta...om du nu gör det för jag vet inte hur "viktiga" vi och framförallt Melvin är i deras ögon.

Den ena personen verkar bara känna en viss avundsjuka till att Melvin kommit, tar väl fokus från denna personen...har ju knappt fått ett grattis. Ja det är ju inte min förlust, mer deras men jag tror inte att man förstår vad det är för signaler man sänder ut. Är inga bra i mina ögon och det gör mig bara mer och mer förbannad helt enkelt.
Jag har svårt att sätta på mig en mask och låtsas gilla personer, tycker jag inte om någon är jag ganska tydlig med att visa det. Varför ska jag sätta på mig ett fake smile och låtsas tycka om någon när jag inte gör det. Dom ger mig ingen anledning att gilla dom...

Den andra personen är någon som står Melvin nära men som uppenbarligen inte verkar  vilja vara ha en nära relation till honom. Det är något som verkligen gör mig ledsen, han har verkligen inte gjort något fel..han är helt oskyldig men ändå är han redan "dömd". Sorgligt att se hur man kan göra så...men det är väl inte meningen att han ska vara en del av denna persons liv och det kanske finns en mening med det. Ja vad vet jag...känner bara att detta ärr något som jag måste skriva av mig. Har kännt så här en längre tid och jag blir verkligen ledsen när jag tänker på hur mycket både jag och Christian hade hoppats på att den dagen Melvin föddes så skulle allt kanske ordna sig men tyvärr så verkar det inte finnas någon lösning.
Får se att det finns SÅ OTROLIGT många andra som kompenserar denna förlust från dessa personer med ännu mer kärlek. Han är så otroligt älskad av alla andra så det räcker och blir över. Synd bara att dom går miste om denna underbara kille.


Världens mysigaste lilla Prins!!


Kommentarer
Sandra Axelsson säger:

Hej hopp här uppe i landet finns det några som tycker om er =).Kramar.

2009-02-26 | 14:10:13
Sandra Axelsson säger:

Hej hopp! Här uppe i landet finns det några som tycker om er =).Kramar

2009-02-26 | 14:12:43
Morfar säger:

Jag kan titta i timmar på den lilla söta krabaten.

2009-02-26 | 15:17:53
Marcus säger:

Jag med.... men jag har inte satt ut någon bild på honom ännu ju??!! MOHOHOHOHO

Melvin är jätte söt också förstås! :-D

2009-02-26 | 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback