Du gör mig så lycklig

Åååhhh så glad jag blev igår kväll. Var inte långt ifrån att jag bröjade gråta men jag lyckades att hålla dom tillbaka. Kan ha nära till tårar i lyckliga och glada situationer nu när jag väntar barn. Bara att fråga hur bra jag lyckades på bröllopet =)

När älsklingen och jag kom hem igår överraskade han mig med en UNDERBAR bukett med tulpaner, så otroligt vackra dom var. Tycker inte man behöver köpa rosor jämt för att visa hur mycket man älskar varandra, tulpaner är minst lika vackra om du frågar mig. Och så fina dom var, mörklila.....
Och så mysigt vi hade det igår kväll, pizza framför tvn och massor med mys. Underbara stunder som vi har med varandra nu, mys och prat med magen. Älskar det så otroligt mycket!
Blir så lycklig över all beröm du öser över mig älsklingen, vet att du är riktigt stolt över mig!
Usch nu blir jag sentimental.....*snyft snyft*


ÄLSKAR DIG MYSPYSEN!!!



Mina underbara tulpaner!

Kommentarer
Marcus säger:

Ja, det är verkligen tur att vi har dig Chris! För mitt hus i Katrineholm skulle ju förfalla utan dina händiga kunskaper! Tackar storken varjedag att de kom och lämnade dig och att Gud skapade dig för att hjälpa mig! :-D Syns på lördag!

2009-02-05 | 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback