För mycket frisk luft..?!

Usch, vaknade precis upp efter att ha somnat i soffan.
Var väldigt länge sedan jag sov mitt på dagen, brukar inte bli så trött på dagarna längre. Var mer i början och mitten av graviditeten som jag mer än gärna la mig och vilade en timme mitt på dagen....
Fast det är nyttigt, viktigt att vila sig och samla kraft, inte långt kvar nu. Får se om jag kommer att känna något i magen ikväll, hoppas lite på det =)
Var ute och gick den stora svängen tidigare under fm, var inte lika skönt ute idag som tidigare i veckan. Blåste småkallt och luften var lite mer kylig men skönt är det efteråt. Undrar om det var därför jag blev så trött, för mycket frisk luft??!! Ja ja, så länge vädret inte stoppar mig så kommer jag att fortsätta att gå en sväng varje dag.

Nej nu ska jag vara lite duktig, tänkte faktiskt bädda in i Pyrets säng. Har köpt alla saker som behövs dit nu, plastad frote, underlakan, täcke, kudde och påslakan.
Hörs senare ikväll.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback