Inköp

Har totalt glömt bort att visa mina "fynd" som jag inhandlade igår. Inte nog med nya blommor till hemmet, hittade även lite annat smått och gott =)

Inhandlade två stora stjärnor till, ska ha dom i sovrummet när vi fixat till därinne. Har lyckats att övertala min älskling till att vi ska ha en klädd sänggavel....är ju så snyggt. Det som är ännu mer underbart är att jag har en såååå händig (och snygg) make, som kan fixa sådana saker själv. Eftersom han tycker om att bygga saker själv så kan ju han göra den och det tycker han ska bli kul. Tyvärr får vi vänta lite med att sovrummet, har lite i Pyrets rum att fixa först.
Hittade även 2 st söta små vaser i en underbar härligt blå färg. Ska till IKEA senare och se om jag hittar några små söta blommor att sätta i dom. Det som var rikitgt roligt med dom var att dom kostade 15 kr, rena rånet för butiken.



Hittade även denna söta babysitter till Pyret, var på rean nu så ag passade på. Har sagt att vi måste köpa en sådan, smidigt att ha bebis i. Är inte skönt att jämt gå runt och bära på den för att den ska vara med när man äter eller tittar på tv. Den har en liten inbyggd dosa som spelar musik och den kan vibbrera, hade inga stora batterier hemma så vi har inte kunnat testa och se om det var bra.
Mamma sa till mig igår och vi skämmer bort Pyret med en massa "tekniska" prylar. Ja det är ju självklart, kan ju inte köpa en vanlig babysitter =) Tror att Chiristian har smittat mig med sin pryltokighet =)



Nej nu måste jag sluta, ska tvätta bilen innan jag hämtar Christian på jobbet för att åka till IKEA och köpa lite saker till Pyret.
Hörs senare under kvällen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback