Lyckliga jag

Gud vilken underbar dag!!
Tror inte att det finns någon som är så lycklig som jag är just nu i detta ögonblick.

Fick träffa min Piaplutt idag och fika, så otroligt roligt att se henne. Även om vi inte hann och sitta i flera timmar och prata en massa skit, så var det underbart att bara få träffa henne i lite mer än 1 timme. Hon har en sååå otroligt härlig energi omkring sig som smittar ner en. Känner mig full av ny energi nu =)
Hon var i stan över dagen bara, lilla gumman har köpt sin första bil...nästan som hon skaffat barn =) Det blev en Peugot 306 i silver, nu är hon vuxen på riktigt =)
Vill bara säga, tack gumman för att jag har dig, synd bara att det inte är så ofta vi ses!!


2 söta töser =)

När jag sedan kom hem från stan så låg det en liten present till mig på matsalsbordet. Christian var tyvärr inte hemma, kanske var tur det =)
I ett paket låg det en ny liten dator till mig, en bloggdator enligt älsklingen. Blev sååå otroligt glad, nästan lika glad som den kvällen han friade till mig. Har verkligen hittat någon som skämmer bort mig!!
Det är en vit liten underbar sak som inte väger någonting. Så nu kan jag ta med mig datorn överallt, blir ju mycket lättare att blogga då =) Nu när jag ska bli "lattemorsa"
Och tänk så enkelt att bara slänga ner den i väskan den dagen vi åker till BB. Kan ju hålla alla uppdaterade hur det går direkt, ingen som behöver undra då =)

Min present från älsklingen

Känner verkligen att jag är så otroligt lycklig lottad här i  livet, min underbara familj finns det ingen som kan slå. Längtar bara efter att Pyret ska komma och verkligen bli en "riktig" del av våra liv.

Älskar dig sååååå mycket Christian, du gör mig helt komplett!!

//Glammomamma

Kommentarer
Sandra Axelsson säger:

Vilken kille!!!!! Du har haft tur.Syns imorgon. Kanske en sväng på stan? Kram Syrran

2009-02-06 | 08:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback