Lyx...

Har hämtat ut min Hand and nail serum som jag köpte från Accesoara. Gud vilket underverk som man har tappat upp på flaska!!
Var värd varenda krona och så dyr var den inte, ca 300  kr med frakt. Både mamma och jag köpte varsinn flaska.
Tycker om att köpa sådant som är lite "rejält", känns inte lika billigt då. Blir en liten lyx för ögat att titta på också =) Denna glasflaska med underbart doftande serum kommer att få stå vid sängen så jag kan ta ett litet "pump" på kvällen. Doften kanske jag ska säga är Tuberose och jasmine, luktar såååå fräscht och härligt.
Måste även rekomendera dessa peeelingpads som jag köpte på jobbet. Hade dom i ansiktet efter badet och huden blev riktigt len och mjuk av dom. Mycket bättre än vanlig peeelinkräm som jag brukar köpa. Och dom var billiga med...=) Här går det faktiskt bra att köpa det billigare allternativet, ska dock inte alltid göra det.
Billigast är inte alltid bäst!!


Nu sitter jag och älsklingen i soffan och tittar på Familjen Annorlunda. Vi ser ut som två fågelholkar kan jag lova, beundrar folk att dom orkar med att ha så många barn.
Syndar faktiskt lite ikväll, har tagit mig en halv kopp kaffe och det verkar funka bra.....PUH!
Nu säger vi tack för ikväll,god kväll på er!

//Glammomamma

Kommentarer
Morfar säger:

Välkommen till världen Melvin 01.10 och grattis vår lilla stumpa och du också svärsonen.







2009-02-17 | 02:09:00
Morfar säger:

Välkommen till världen 01.10 Melvin och grattis vår lilla stumpa och svärson.

2009-02-17 | 02:20:44
Sandra Axelsson säger:

Grattis!!!! moster vill önska lilla Melwin välkommen till världen. Dags och shoppa lite och Lisa jag vet vad DU vill ha. Har redan informerat kusinerna (Filip) om hur man ska bete och uppföra sig emot mammi och pappi.Välkommen till livet där sömn är hårdvaluta, ensamtid är lyx och läckande tuttar.....

2009-02-17 | 08:22:17
Gynning säger:

Haha ja tänk att ha så många barn. När är erat beräknat till?

2009-02-17 | 10:33:49
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback