Mysig tisdag

Idag så hade jag och älsklingen en riktig mys dag. Vi åt lunch ihop på stan och sedan köpte vi med oss vaniljsemlor hem. Jag tycker tyvärr inte om vanliga semlor med mandelmassa.

Jag är en sådan som inte brytt mig särskillt mycket om vad jag har ätit under graviditeten (har ju självklart kollat med barnmorskan) men jag har ätit både sushi, goda ostar, skaldjur mm. Så idag blev det lunch på Kikobar i stan med en 8 bitars sushi, gud så gott det var. Och 8 bitar räcker alldeles lagom till mig nu när magen är så stor. Var riktigt mysigt att käka lunch ute, blir ju oftast att man äter ute på kvällar.

När vi sedan kom hem så kokade vi te och satte oss i soffan och myste. En riktigt härlig tisdag enligt mig.
Så nu sitter vi i soffan och dricker hemmagjord latte, jag vet att jag syndar. Ska ju inte dricka kaffe men jag bara måste, är så sugen och det är sååååå gott =)

Puss på er//Glammomamma
Mysfika med semlor

Älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback